Voorbereiding - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jana Verseveldt - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jana Verseveldt - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Jana

11 September 2014 | Nederland, Utrecht

Over precies een week vertrek ik naar Juba. Ik merk toch wel dat het allemaal steeds spannender wordt. Voor het eerst alleen reizen, alleen vliegen, voor het eerst Europa uit... Gelukkig zijn bijna alle voorbereidingen afgerond. Ik heb mijn paspoort met entry visa, Verklaring omtrent Gedrag, de tickets liggen klaar en ik ben ingeënt. Nu is het vooral nog proberen om alles wat ik mee wil nemen in mijn koffers te proppen en ben ik veel aan het stressen over de dingen die ik zeker weten ga vergeten... De afgelopen week en de komende week staan in het teken van afscheid nemen, laatste bezoekjes afleggen en de laatste spullen verzamelen.
Ik ben in ieder geval blij dat mijn omgeving zo steunend is, iedereen geeft me tips, of komt met dingen die ik wel kan lenen. :)

Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, maar ik probeer me niet te druk te maken. Het wordt toch anders dan ik verwacht!

  • 18 September 2014 - 09:16

    Opa En Oma:

    wij wensen je een goede reis, een behouden aankomst en hou je haaks daar.

    oma en opa verseveldt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jana

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 11124

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 21 November 2014

Vrijwilligerswerk bij CCC in Juba, Zuid-Sudan

Landen bezocht: